یکی از متن های مورد علاقه ی من:
اشتباهاتم را دوست دارم. آن ها همان تصمیماتی هستند که خودم گرفته ام و نتیجه اش را هر چه باشد می پذیرم. اشتباهاتم را گردن کسی نمی اندازم. می پذیرم که انسانم و اشتباه می کنم. نه فرشته ام و نه شیطان و نه انسان کامل. تا زنده ام برای انتخاب راه درست، فرصت هست. وقتی زمین میخورم ،بلند میشوم خود را می تکانم و ادامه می دهم.
اشتباهاتم را دوست دارم. آنها حباب شیشه ای غرورم را می شکنند. هر زمان به اشتباهاتم پی بردم بزرگتر شده ام. اشتباهاتم را دوست دارم. آنها گران ترین تجربه هایم هستند ،چرا که برایشان هزینه گزافی پرداختم.
" پائولو کوئیلو"
513. پنهان در زیر پوست...
ما را در سایت 513. پنهان در زیر پوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111