بعضی دردها را فقط باید به تنهایی تحمل کرد. هیچ کس به هیچ طریقی نمی تواند
از آن ها بکاهد یا تخفیفشان دهد. مثل چشمه می جوشند و می جوشند و می جوشند تا روزی که یا خشک شوند،که نمی شوند! ، یا به وجودشان آن قدر خو بگیریم که دیگر صدای قُل قلشان را نشنویم و برای
مان یک جورهایی عادت شوند. برای همین بهتر است دنبال همدرد و همدلی نباشیم. متین و سرسنگین و تنها، راه
مان را برویم؛ آن ها را هم به دوش بِکشیم و با خود ببریمشان تا آخِر، تا ابد...
513. پنهان در زیر پوست...
ما را در سایت 513. پنهان در زیر پوست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 12:20