
باور دارم که درد، "زندگی" میزاید. اگر ما این تولدها را نمیبینیم و این نورستگی و وارستگی از چشمان ما پنهان است به علت نداشتن بینشی عمیق به هستی و زندگی است که آن هم نتیجه ی کوتاهیِ ما در تربیت دیده هایی "حقیقتبین" است. آنچه ما داریم نگاهی خام است که جز ظاهر و پوستِ این زندگانی چیزی نمیبیند. انگار که دیدههایمان کور آمده اند و کور میروند!برچسبها: دست نوشته های من بخوانید...
ادامه مطلب